LIDERZY OPINII
• Wiemy, z kim współpracować
• Precyzyjnie dobieramy liderów opinii
• Egzekwujemy efekty
Liderów opinii dobieramy bardzo precyzyjnie, a w trakcie współpracy.
Ponad połowa kupujących poszukuje informacji o produktach i usługach w obrębie social media. Właśnie dlatego zamiast na klasyczny CRM (zarządzanie relacjami z klientami), w niektórych sytuacjach warto postawić na nowoczesny IRM, czyli zarządzanie relacjami z influencerami.
Taka wielopoziomowa strategia influencer marketingu nie bazuje jedynie na komunikacji z konsumentami, a dociera do nich przez osoby, które mają wyraźny wpływ na ich konwersję. Opinia wpływowych osób jest ważna, ponieważ w skuteczny sposób może wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. Influencerami mogą być celebryci, aktorzy blogerzy czy dziennikarze. Ważne, aby mieli aktywne i chętnie obserwowane konta na Facebooku i Instagramie.