top of page

Agencja Public Relations

Zaktualizowano: 1 paź 2021


Public Relations w trzech słowach

Co to jest PR :

  • zaufanie,

  • reputacja,

  • wiarygodność,

  • relacje z mediami.

Działania PR

To pewna filozofia, dzięki której jesteśmy w stanie zbudować coś, czego nie da się kupić za żadne pieniądze – dobry i stabilny wizerunek. To również kształtowanie pożądanego wizerunku firmy czy marki w relacjach z klientami i mediami.


Public Relations jest więc idealnym uzupełnieniem świadomego zarządzania firmą oraz skutecznych działań marketingowych pozwalające na budowanie długotrwałych relacji z otoczeniem oraz budowania świadomości istnienia marki.


Działania PR muszą być przemyślane i skuteczne

Jednocześnie powinny być perfekcyjnie zaplanowane i później - mierzone. Public Relations jest bowiem inwestycją, która zwraca się po pewnym czasie. Pierwsze efekty działań widać od 3 do 12 miesięcy, w zależności od projektu. Wiele działań trzeba wykreować od zera, przygotowując się do nich długimi miesiącami. Dlatego tak ważne jest, aby działania PR, w tym media relations planować z dużym wyprzedzeniem i oddać je w ręce profesjonalistów. Ponieważ jednak nad wizerunkiem firmy pracuje się latami, nie warto tutaj zdawać się na przypadki.


Public Relations działa na szeroką skalę

  • Profesjonalna kampania pozwala na promocję poprzez wszystkie dostępne media, tak więc promowana usługa czy produkt ma szansę dotrzeć do milionów odbiorców.

  • W przypadku początkujących lub mało znanych marek inwestycja w PR pozwala uświadomić potencjalnych klientów o dostępności prezentowanych usług i przekonania ich do skorzystania właśnie z nich.

  • Co istotne, przekazywane za pośrednictwem technik PR treści są lepiej odbierane jak na przykład reklama. Tutaj przekaz opiera się na czysto informacyjnych aspektach, dzięki czemu łatwiej mówić tu o wiarygodności komunikatów.

Co oferuje strategia Public Relations?

  • PR-owcy, dostarczając lub prowokując tworzenie contentu, budują nową jakość kontaktów z odbiorcami.

  • Tworząc takie relacje , wchodzą na wyższy poziom komunikacji, angażując tych, którzy później sami tworzą.

  • Dystrybuują treści, promujące markę stając się naturalnymi ambasadorami marki.

  • Zadaniem PR-owców jest więc takie skonstruowanie przekazu, aby tworzył dialog i interakcję.


bottom of page